Przetaczanie tarcz hamulcowych - MK Punkt Poznań

Jeśli szukasz punktu, który zajmuje się przetaczaniem tarcz hamulcowych w Poznaniu, skontaktuj się z nami. Regeneracja to dobry sposób, by sporo oszczędzić. Stąd też wiele osób decyduje się na zlecenie takiej usługi, zamiast inwestowania w nowe części. Prace wykonuje się jednak jedynie w przypadku, kiedy elementy nie są bardzo zużyte. Nie mogą być też popękane, Decyzję, czy lepiej przetoczyć tarcze czy też kupić nowe powinien podjąć mechanik po wstępnych oględzinach. Skontaktuj się z nami, a pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie.

Przetaczanie pomaga pozbyć się korozji i nierówności na tarczach hamulcowych. Usługę wykonuje się również na tarczach, które są stosunkowo nowe. Może się zdarzyć, że na skutek zmiany temperatury bądź też intensywnej jazdy dochodzi do skrzywienia płaszczyzny tarczy, co powoduje drgania kierownicy i osłabia całe zawieszenie. Regeneracja jest w takim przypadku szczególnie zalecana ze względu na dłuższą i bezpieczną eksploatację samochodu. Mocno wyeksploatowana tarcza znacznie szybciej się nagrzewa, co może wpłynąć na gorsze hamowanie. Nie warto więc oszczędzać na bezpieczeństwie, a szczególnie w kwestii hamulców.

Specjalizujemy się w przetaczaniu tarcz hamulcowych. Odwiedź naszą siedzibę w Poznaniu!

Nasza firma wyspecjalizowała się w przetaczaniu tarcz hamulcowych w Poznaniu. Szybko wykonujemy usługę i oceniamy stan techniczny elementów podwozia. Zawsze proponujemy optymalne dla Ciebie rozwiązanie. Jeśli widzimy, że tarcze są zbyt cienkie, oferujmy możliwość zakupu nowych. Dysponujemy nowoczesnym sprzętem diagnostycznym, a także dobrej jakości tokarkami, które umożliwiają precyzyjną obróbkę. Dzięki temu jesteśmy w stanie dokładnie i dobrze wykonać prace. To ważne, bo nierówne tarcze mogą doprowadzić do szybszej eksploatacji układu hamulcowego. Stąd też warto zlecić usługę w naszym serwisie. Jako przedstawiciel Bosh Service gwarantujemy wysoką jakość prac. Skontaktuj się z nami, by ustalić termin serwisu. Chętnie podejmiemy się zlecenia!

Copyright 2010 | Projekt: iCEA